lördag 20 februari 2010

Utställning!

Matte drog upp mig klockan 05.25 imorse. Inte snällt. Vi skulle åka lååång resa. Enda bort till Köping. Jag sov i bilen.
När vi kom fram dök ingen mindre än FARMOR upp! Farmor hade massa goda tuggben. Hon skulle visa domaren hur snygg jag är, matte skulle stå vid sidan om och ha hjärtklappning.


När vi väntade såg jag till att matte inte sprang iväg. Jag höll i hennes ben.

När jag skulle in i ringen var jag jätteduktig. Farmor var rolig. Hon fick ett skönhetsmärke. Jag gick vidare till final och var såå duktig att jag blev placerad! Jag tror alla brudar blev impade. Det fanns många snygga brudar där. Då måste man anstränga sig lite extra. Men nu ska jag sova mera. Och sedan övertala Heidi att jag INTE varit otrogen... Jag tittade bara på Gisela. TITTADE.

1 kommentar: