fredag 26 mars 2010

Titlar!


Matte har (tror hon) kommit på ett knep för och få mig att visa lite större engegemang för apportering utomhus: jag har fått en titel som INGEN annan har! SinhAppCh Det står för: Svensk inomhus apporteringschampion. När man har tagit denna titel så kan man jobba sig fram till nästa: SuteAppCh, som står för: Svensk utomhus apporterings champion.

Men, om jag ska ta den där utomhustiteln så finns det ett litet problem: det räcker inte att jag går fram och plockar upp apporten- jag måste gå tillbaka till matte med den- inte gå o lägga mig i ett hörn! Tror matte verkligen att jag kan vakta hela området och samtidigt springa runt med en apportbock i munnen? Det hade varit bättre om det var en arm eller en fot eller något annat avskräckande. Dessutom så har jag en snygg rottisbrud till granne (tro inget nu Heidi!), vad tror hon om hon ser mig med en orange apportbock i munnen?? Mina chanser ryker direkt.

1 kommentar:

  1. Springa med apportbock är sexigt! Hälsningar Heidi. Längtar <3

    SvaraRadera