fredag 30 oktober 2009

Hårdträning!

Just nu ligger jag i hårdträning (eller matte?). Mitt mål är att spöa min syrra Miranda.
Matte har en massa köttbullar (se mitt ärevarv på bilden längst ned, efter att jag snott mattes köttbullepåse), men det är gott att smaska på mattes händer också.
Jag är jätteduktig. Jag flyger från liggandes till ståendes!
Och matte har lovat att sluta kalla mig för liten, det är hon som är liten!
Matte har pyjamas på sig och morgonfrisyr. Hon kunde inte tänka sig att göra sig lite fin inför fotografering och allt?? Tur att jag alltid ser bra ut.









































































1 kommentar:

  1. Lyllos dig Bolli som får göra nåt! Jag har skittråkigt och längtar efter dig. Hoppas vi ses snart! Gläfs & Dreggel från din bästaste Heidi

    SvaraRadera