söndag 11 oktober 2009

Snart mattefritt!



På bilden ser ni medlemmarna i min familj. Fjutten Eragon, farbror Ådi, fjant- Samanta och jag. Jag ÄR störst! Men ändå minst... Säger matte.
Idag fick jag geocacha, istället för att vakta ridskolan. Jag fick se en runhäll. Den var konstig. Människor är konstiga. Varför göra sådant när man kan ligga i mattes säng och sova? Eller retas med farbror Ådi?

Idag kom min granne Isa på besök. Isa är en liiiten border collie. Hon ville hellre skälla ut mattes hästar (och matte!) än att leka med mig. Tråkmåns.
Matte brukar se ett program som heter Körslaget. Inför programmet ser man "Old Mexico". Jag har varit där. Och på det lilla inslaget syns ett ställe där jag har RIVIT OMKULL EN SKYLTDOCKA! Jag blir mer och mer känd för varje dag som går. Det är inte alla som har rivit omkull skyltdockor där!
Och matte ska resa bort hela kommande veckan! PARTY!!! Jag får HELA mattes säng för mig själv! Fatta lyckan! Ingen som kommer böka, stöka och knuffas i sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar