onsdag 9 december 2009

Jag är bra på att...

  • dräggla ned mattes säng på några ynka minuter, så hon måste byta lakan m.m. Länge leve tuggbenen!
  • dräggla ned alla husets golv, länge leve vattenskålen!
  • dräggla ned matte
  • dräggla ned övriga familjemedlemmar
  • lämna vackra tassavtryck på mattes tröjor då vi är bortbjudna
  • krossa matte (jag kan inte rå för att matte ligger ivägen och jag väger lite....)
  • reta gallfeber på farbror Ådi
  • tigga/telepati
  • spela oskyldig
  • reta gallfeber på fjant-Samanta
  • reta gallfeber på Eragon (vilket resulterar i att han biter mig på de mer känsliga ställena...)
  • sno mackor som stormatte sitter och äter på
  • skrämma grannar! (dom skulle bara våga komma in på min tomt! Fast det är ganska kul med besök..)
  • köra bort läskiga gubbar på cyklar!
  • köra bort joggare! (dom springer t.o.m. bort!)
  • pussa barn!
  • råka välta lillhusse när han kommer hem från skolan
  • se till att matte och jag inte blir överfallna på våra stadspromenader
  • råka håra/dräggla ned storhusses kostymer
  • sova
  • snarka
  • rapa
  • dra blickarna till mig! (igår sa en gubbe "titta!" när jag gick förbi och dens polare sa "ja, den var fin!")
  • låta som en gummianka
  • låta som ett monster
  • tvätta farbror Ådi
  • leka med vattenskålen (man ska ju vara ren om fötterna!)
  • fixa blomrabatter, buskar, m.m.
  • plocka äpplen från träd
  • jaga katter
  • reta katter
  • råka få in mobiler m.m. i munnen
  • ta bästa platsen i sängen/soffan (och glöm att jag flyttar mig en millimeter!)
  • spränga kompostgaller
  • jaga tjejer
  • "alltid lägga näsan i blöt"
  • brotta ned väeldens bästa Heidi (nej, jag lovar! det är inte tvärtom...)
  • charma allt och alla

Men den viktigaste punkten av alla: jag är världens, världens, VÄRLDENS bästa, gosigaste, buffigaste, lufsigaste, pussigaste, Bollibull! Och DET kan ingen slå! ;)

1 kommentar:

  1. Oj vad mycket du kan Bolli! Där ligger man i lä! /Dräggliga hälsningar din Heidi

    SvaraRadera