fredag 4 december 2009

Räddaren i nöden?

Först vill jag tala om för alla att Samanta INTE är snäll. Hon snodde MITT tuggben idag, la det framför sina tassar och lät som en tiger. Hon är inte snäll.

Sen togs ytterligare en sådan där jättesnygg bild på mig idag. Jag blir bra på bild. Jag måste vara fotogenic. Jag kan t.o.m. använda svåra ord. Men matte säger att jag måste rädda henne från att drunkna om jag ser ut som jag gör. Suck. Jag står nog fast ett tag till vid att hon måste lära sig simma.

Matte- har du provat att sprattla med ben och armar? Gör det, så får jag ligga kvar och sola på stranden. Det är tillräkligt ansträngande att titta på tjejer. Och jag måste hålla vakt så ingen annan hund får för sig att dra upp dig. Fast det är lite kul att bada på sommaren...........



























Och alla hundar, så ni vet, det finns massor av gott att hitta i fåtöljer. Det är bara att börja leta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar